whatsapp-call
contact-us

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול מודל BIM

    מודל (BIM (Building Information Modeling הוא מודל ממוחשב תלת ממדי של הפרויקט המדובר ובו נלקחים בחשבון כל ההיבטים ומאפייניו כמו המבנה שלו ותכונותיו ההנדסיות לצד נתונים נוספים כמו עלויות ולוחות זמנים של שלבי הפרויקט.

    ניהול מודל BIM הוא חיוני במיוחד בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף כמו אלה אותם אנו מנהלים. בין אם מדובר על שיפוץ מבנה קיים או בניית מבנה חדש – שיטת BIM משמשת את כל הנוגעים בדבר: יזמים, אדריכלים, מהנדסים, קבלנים וקבלני משנה וכן המפקחים.

    השימוש במודל נעשה לאורך כל שלבי הפרויקט מתכנון ראשוני ועד סיום הבניה ואף לאחר מכן בכל הנוגע לתחזוקה או תיקונים שלאחר בניה.

    שירות ניהול המודל כולל את בניית המודל על פי הנדרש והרלוונטי לכל פרויקט ופרויקט. יצירת המודל עבור פרויקט כוללת את הצורך לזהות ולפתור בעיות ומצבים לא צפויים שעולים כבר בשלב התכנון. זיהוי מוקדם של אותן בעיות חוסכות עלויות מיותרות הנובעות מזיהוי הבעיה בשלבים מאוחרים יותר או אפילו בתום הבניה.

    עם הנתונים שניתן לזהות ולטפל באמצעות מודל BIM נמנים:

    • רכיבים המתנגשים זה בזה: באמצעות המודל הממוחשב ניתן לזהות רכיבים המתנגשים זה בזה  כמו חלק בצנרת המתנגש בקורה. העוסקים בתכנון יקבלו התראה על כך.
    • חישובים הנדסיים המודל מקל על המהנדסים והאדריכלים בביצוע חישובים מורכבים אשר ביצועם בצורה נכונה מדויקת קריטי לכך שהמבנה יהיה עמיד וחזק. חישובים אלה יכולים להיות קשורים למשקל, גמישות, מוליכות, בידוד ועוד.
    • חישובים תקציביים ולוגיסטיים בדומה לחישובים הקשורים לפן ההנדסי והפיזיקלי, גם לחישובים הנוגעים לצד הארגוני והכלכלי ישנה חשיבות רבה וחישובים מדויקים משמעם פחות חריגה מהתקציב ואפילו מניעת חריגה זו.
    • מראה מדויק של המבנה כבר מתחילת התכנון. הצגת מודל תלת ממדי במקום שרטוטים דו ממדיים שלא קל לתרגם למבנה תלת ממדי מפחיתה מאוד את הסיכוי לטעויות. כמו כן גם הלקוחות יכולים לראות כבר בתחילת הדרך כיצד צפוי המבנה להיראות ואף להכניס שינויים אם ברצונם בכך.

    בתור מנהלי המודל אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם היזם, הקבלן וצוות היועצים ומעדכנים את התכנון המקורי של העבודה בהתאם לנושאים שעולים תוך כדי תנועה.

    הידע והניסיון הרב שצברנו בניהול פרויקטים על כל שלביהם משתלב באופן מושלם עם מתודולוגיית ניהול מודל BIM.

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      בניה ציבורית

      אנו מנהלים את תכנונם והקמתם של מבני הציבור הגדולים במדינה. אנו עובדים מול רשויות מקומיות וחברות כלכליות שונות כגון: הרצליה, רמת...

      המשך קריאה
      בניה פרטית

      אנו מנהלים ומפקחים על פרויקטים בינלאומיים רחבי היקף, החל משלבי הייזום והתכנון ועד לשלבי הביצוע, המסירה והאיכלוס. אנו מתמחים בהקמת פרויקטים...

      המשך קריאה
      Skip to content